Thursday, August 31, 2006

# 15 #

Σήμερα έβρεξε επιτέλους. Ποτέ δεν το περίμενα ότι θα χαιρόμουν τόσο, ειδικά μετά από τόσα χρόνια στην Αγγλία να περπατάω χωρίς ομπρέλλα, έτσι όπως κάνω και το καλοκαίρι στην Ελλάδα χωρίς γυαλιά ηλίου. Αυτά τα δύο αξεσουάρ μου αλλοιώνουν το σκηνικό, μου χαλάνε τα χρώματα και την θέα. Όποιος με έχει ζήσει λίγο το ξέρει, ποτέ δεν περπατάω γρήγορα, κάνω βόλτα και όχι πέρασμα, χαζεύω. Τώρα θυμήθηκα την ταινία 'Τσάι στη Σαχάρα', όπου ο πρωταγωνιστής έλεγε ότι ο τουρίστας από την στιγμή που πάει κάπου σκέφτεται την επιστροφή, ενώ ο ταξιδιώτης δεν ξέρει εάν θα γυρίσει πίσω ποτέ. Μάλλον οι περισσότεροι είμαστε τουρίστες, ίσως και να φοβόμαστε να γίνουμε ταξιδιώτες. Ο καθένας έχει τους λόγους του, τις δικές του αλυσίδες που κουβαλάει πάντα μαζί του. Μερικοί τις συνηθίζουν, μερικοί τις σπάνε, μερικοί δεν τις βλέπουν καν.

Η βροχή ήρθε την τελευταία ημέρα του Αυγούστου, μετά από αρκετό καιρό αφόρητης ζέστης, που μπορεί σε κάποιους να άρεσε γιατί έψαχναν ευκαιρία να κοπανάνε ρακέτες σε μια μποτιλιαρισμένη παραλία γεμάτη με μαυρισμένα πρόσωπα με υφάκι και ένα μισοχυμένο μοχίτο ανα χείρας (το τελευταίο γκάτζετ του Έλληνα), σε εμένα πάλι όχι. Αφήνω απ' έξω τα ταξίδια, εκεί είμαι μπερδεμένος και αποπροσανατολισμένος και ίσως μέσα στην ζάλη μου να περνάω και καλά, εγώ μιλάω για το υπόλοιπο καλοκαίρι που την βγάζω γύρω από το σπίτι μου. Κουνούπια, ζέστη, ξαφνικό κρύο (κάποιος άναψε το air-condition), μετά πάλι ζέστη (ποιος το έκλεισε?), αρχίζω να φταρνίζομαι, τρέχει η μύτη μου, τέλος πάντων, ας δω λίγο τηλεόραση να ξεχαστώ, δεν το πιστεύω, το Ρετιρέ είναι αυτό?

Ό,τι και να λέω, το καλοκαίρι δεν το αλλάζω, και δεν το ξεχνώ. Το καλοκαίρι θα είναι πάντοτε η αφορμή για να λες φεύγω, είτε σαν ένας φλύαρος τουρίστας, είτε σαν ένας αμίλητος ταξιδιώτης. Και όποιος και να' σαι, το ίδιο θα τρέξεις.

6 Comments:

Blogger Nisyrios said...

Το ενδιαφέρον είναι η χρονική συγκυρία της βροχής... τελευταία ημερολογιακά ημέρα του καλοκαιριού, η βροχή που ρίχνει κατά 10 βαθμούς τη θερμοκρασία, τώρα που όλοι σχεδόν έχουν γυρίσει στις πόλεις, έχει τον συμβολισμό της. Κάτι σαν "άιντε, τα κεφάλια μέσα τώρα", στην προοπτική του άθλιου, δύσκολου, μίζερου χειμώνα γι'αυτούς που ζουν μόνο για τα καλοκαιρινά μοχίτο στις τρέντι παραλίες.

Βέβαια, το ΣΚ η θάλασσα θα έχει θερμοκρασία 27C, περισσότερο και από τις αρχές Αυγούστου, οπότε δε μασάμε!

3:26 PM

 
Blogger Anti-Christos said...

Χαχαχχα ! Ο αιώνιος Νισύριος !

Λοιπόν, γιε μου, έπινα και εγώ 'μοχίτο' φέτος το καλοκαίρι, μην το κοροϊδεύεις, ενώ σημείωσε πως στα δώδεκα μου χρόνια ήμουν λάτρης του 'ρετιρέ' !

Συμφωνώ για το ότι όλοι είμαστε τουρίστες. Μόνο στη Βαρκελώνη το 2004 ένιωσα ταξιδιώτης για πρώτη φορά στη ζωή μου και δυστυχώς δεν συνάντησα ούτε το κορίτσι του προηγούμενου post σου...

3:53 AM

 
Blogger Dimitris said...

Ναι ο Νισύριος δεν αλλάζει :) Άκου η θάλασσα θα έχει θερμοκρασία 27C!

Όσο για το μοχίτο έλεος. Μέχρι και κάτι φύλλα δάφνης βάζουν μέσα, λες και θα βγάλεις χρησμό για την έκβαση του Πελοππονησιακού πολέμου.
Ουστ.

4:57 AM

 
Blogger Nisyrios said...

Ε μα πια! Σιχαμένοι! Αφού το άκουσα χτες στον Αρναούτογλου, να μην το πω;;;

1:56 AM

 
Blogger Nisyrios said...

Τώρα το πρόσεξα... στα 12 λάτρης του "Ρετιρέ";;; ΕΛΕΟΣ!!!

1:57 AM

 
Blogger Anti-Christos said...

Γιατί τι έβλεπες εσύ στα 12; "NATIONAL GEOGRAPHIC" και ανταποκρίσεις από τη λωρίδα της Γάζας; Βέβαια, απ' το λίγο που σε ξέρω, δεν θα εκπλαγώ αν αυτό έκανες ! :)

Στα 12 μου δεν είχαμε καν Μέγκα στην Κύπρο. Και το 'Ρετιρέ' το έβλεπα από βίντεο κλαμπ νοικιασμένο ! (Χαχαχα)

8:05 AM

 

Post a Comment

<< Home

 
eXTReMe Tracker